On puc consultar la informació referent a la contractació pública del Comú?
La Plataforma de Contractació del Sector Públic (PCSP) permet accedir a tota la informació relativa a les licitacions i l’activitat de contractació pública del Comú com de la resta d'Administracions Públiques del Principat. Aquesta Plataforma neix de l’obligació que l’Administració General posi a disposició de tots els òrgans de contractació del Sector Públic una plataforma electrònica que permeti la difusió a través d’Internet dels seus perfils de contractant, així com prestar altres serveis complementaris associats al tractament informàtic d’aquestes dades.
La Llei 14/2022, del 12 de maig, de contractació pública determina a l’article 60 l’obligatorietat de realitzar la contractació a través de mitjans electrònics. Per tant, tota la informació que es publica al perfil del contractant, inclòs l’anunci de licitació i tots els documents que integren l’expedient de contractació, es difon per mitjans electrònics.
En conseqüència, per poder participar en els concursos i rebre avisos de licitacions els licitadors s’han de donar d’alta a la Plataforma. L’enllaç per subscriure’s als avisos de la Plataforma és aquest.
Documentació de suport
Per obtenir més informació sobre el seu funcionament podeu consultar els enllaços següents:
- Manual d’usuaris de la Plataforma de licitadors.
- Resposta a les preguntes formulades per les empreses assistents al Webinar de la Plataforma de Contractació del Sector Públic del Govern d’Andorra.
- Assistent de configuració de la Plataforma de Contractació del Sector Públic.